Najczęściej zadawane pytania
- W jakim celu Walutomat prosi o podanie powodu przelewu?
- Jak założyć konto walutowe?
- W jaki sposób dokonam wymiany w Walutomacie?
- Co zrobić, by wymieniać walutę w Walutomacie?
- Jak zmienić dane osobowe lub numer telefonu?
- Jak długo trwa wymiana?
- Czy muszę się rejestrować, by korzystać z Walutomatu?
Konto i opłaty
- Jakie dokumenty należy przedstawić aby korzystać z serwisu?
- Dlaczego zostałem poproszony o przesłanie dokumentów potwierdzających tożsamość?
- Ile kosztuje korzystanie z Walutomatu?
- Za co nie muszę płacić w Walutomacie?
- Czy udzielacie rabatów?
- Jak założyć konto w Walutomacie?
- Co zrobić, aby otrzymać fakturę za usługi Walutomatu?
Wymiana walut
- Czy mogę wymieniać waluty w dni wolne od pracy?
- W jaki sposób dokonam wymiany w Walutomacie?
- Na czym polega wymiana po ustalonym przez siebie kursie i jak ją zlecić?
- Ile trwa wymiana po ustalonym przez siebie kursie?
- Na czym polega wymiana po aktualnie najlepszym kursie i jak ją zlecić?
- Jak się odbywa wymiana przelewem i jak ją zlecić?
- Czy mogę zmienić już złożone zlecenie?
Przelewy zagraniczne
- Jaki jest czas realizacji wypłaty do Chin i innych krajów non-IBAN?
- Ile wynosi prowizja bankowa przy zleceniu wypłaty do Chin i innych krajów non-IBAN?
- Czy mogę zlecić wypłatę do Chin lub innych krajów non-IBAN?
- Czas przelewu zagranicznego – kiedy przelew zagraniczny dotrze do odbiorcy?
- Z jakich krajów Walutomat przyjmuje przelewy?
- Jaki jest koszt wymiany przy przelewie z zagranicy do Walutomatu?
- Czy mogę wykonać wypłatę na rachunek zagraniczny?