- pl
- en
- uk
- ru
Jak potwierdzić operację w aplikacji mobilnej?
Zlecając przelew lub dokonując zmian w profilu otrzymujesz w aplikacji Walutomatu powiadomienie. Po kliknięciu w powiadomienie lub uruchomieniu aplikacji zobaczysz szczegóły operacji oraz zostaniesz poproszony o jej autoryzowanie. Zrobisz to wygodnie PINem lub biometrią (odciskiem palca lub faceID) bez konieczności przepisywania kodów SMS.
Po poprawnej autoryzacji zobaczysz potwierdzenie wykonania operacji.
Masz problem z Mobilną Autoryzacją? Sprawdź jak rozwiązać typowe problemy.
- Włączyłem Mobilną Autoryzację, ale nie otrzymuję powiadomień z aplikacji. Co zrobić?
- Na ilu urządzeniach mogę uruchomić Mobilną Autoryzację?
- Włączyłem Mobilną Autoryzację, ale chcę wrócić do kodów SMS. Jak to zrobić?
- Jak włączyć Mobilną Autoryzację?
- Jak potwierdzić operację w aplikacji mobilnej?
- Co to jest Mobilna Autoryzacja?
Kupon rabatowy dla nowych Klientów!
Wpisz swój email, a wyślemy Ci 50% kod rabatowy na
prowizję od pierwszej wymiany.
Odbierz maila!
Wysłaliśmy Ci maila z 50% kodem rabatowym na prowizję od pierwszej wymiany!
Kliknij w link w mailu i zarejestruj się aby wykorzystać zniżkę