Włączyłem Mobilną Autoryzację, ale nie otrzymuję powiadomień z aplikacji. Co zrobić?
Sprawdź, czy wyświetlanie powiadomień nie zostało zablokowane w ustawieniach telefonu. Mogły zostać zablokowane całkowicie lub tylko dla aplikacji Walutomat.
Brak powiadomienia w telefonie nie oznacza, że nie otrzymujesz informacji o operacji do zatwierdzenia. Jeśli posiadasz w telefonie dostęp do Internetu spróbuj jeszcze raz wykonać operację, która wymaga potwierdzenia. Następnie otwórz aplikację mobilną Walutomatu, zaloguj się do niej i sprawdź, czy zobaczysz operację do zatwierdzenia.
Jeśli powyższe nie pomogło zaktualizuj aplikację do najnowszej wersji.
Jeśli pomimo powyższych działań powiadomienia nie przychodzą skontaktuj się z BOK.
Aplikacja i Mobilna Autoryzacja
- Co to jest Mobilna Autoryzacja?
- Jak włączyć Mobilną Autoryzację?
- Jak potwierdzić operację w aplikacji mobilnej?
- Włączyłem Mobilną Autoryzację, ale chcę wrócić do kodów SMS. Jak to zrobić?
- Na ilu urządzeniach mogę uruchomić Mobilną Autoryzację?
- Włączyłem Mobilną Autoryzację, ale nie otrzymuję powiadomień z aplikacji. Co zrobić?
Kupon rabatowy dla nowych Klientów!
Wpisz swój email, a wyślemy Ci 50% kod rabatowy na
prowizję od pierwszej wymiany.
Odbierz maila!
Wysłaliśmy Ci maila z 50% kodem rabatowym na prowizję od pierwszej wymiany! Kliknij w link w mailu i zarejestruj się aby wykorzystać zniżkę.