pl
Strona główna > Pomoc > Włączyłem Mobilną Autoryzację, ale nie otrzymuję powiadomień z aplikacji. Co zrobić?

Włączyłem Mobilną Autoryzację, ale nie otrzymuję powiadomień z aplikacji. Co zrobić?

Jeżeli pomimo włączenia Mobilnej Autoryzacji nie otrzymujesz powiadomień sprawdź czy:

  • Twoje urządzenie do autoryzacji ma dostęp do Internetu.
  • posiadasz najnowszą wersję aplikacji Walutomat. W razie potrzeby zaktualizuj ją.
  • wyświetlanie powiadomień nie zostało zablokowane w ustawieniach telefonu. Mogły zostać zablokowane całkowicie lub tylko dla aplikacji Walutomat. Sprawdź czy po zalogowaniu do aplikacji zobaczysz oczekujące powiadomienie.
  • korzystasz z właściwego urządzenia. Jeżeli masz aplikację na kilku urządzeniach wejdź w Mój Walutomat > Dane osobowe, przejdź do sekcji Metody Autoryzacji Operacji i zobacz, które urządzenie jest wybrane do zatwierdzania operacji.

Jeśli pomimo powyższych działań powiadomienia nie przychodzą skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.