Aby włączyć Mobilną Autoryzację musisz posiadać zainstalowaną na telefonie aplikację mobilną Walutomatu w wersji przynajmniej 3.1.11 oraz ustawiony PIN.

Jeżeli nie korzystałeś do tej pory z naszej aplikacji to możesz pobrać ją ze sklepu Google Play (telefony z systemem Android) lub AppStore (telefony z systemem Apple iOS).
Po zainstalowaniu aplikacji zaloguj się w niej na swoje konto w Walutomacie oraz ustaw PIN.

Mobilną Autoryzację możesz włączyć na dwa sposoby.

Sposób 1 – w trakcie wykonywania operacji
Podczas wykonywania operacji, która wymaga podania kodu SMS skorzystaj z opcji “Użyj aplikacji”. Opcja pojawi się pod polem na wpisanie kodu SMS.



To wszystko! Powinieneś teraz otrzymać na aplikację powiadomienie o nowej operacji do zatwierdzenia.

Sposób 2 – zmiana ustawień w profilu
Wejdź w Mój Walutomat > Dane osobowe i przejdź do sekcji Metoda Autoryzacji Operacji. Kliknij “Zmień” i wybierz “Aplikacja mobilna” jako preferowaną metodę autoryzacji. Jeśli posiadasz zainstalowaną aplikację na więcej niż jednym urządzeniu mobilnym, wskaż na którym z nich chcesz otrzymywać powiadomienia o operacjach do zatwierdzenia.



To wszystko! Przy wykonywaniu kolejnych operacji będziesz otrzymywać powiadomienie na telefon zamiast kodu SMS.