pl
Strona główna > Pomoc > Jak włączyć Mobilną Autoryzację?

Jak włączyć Mobilną Autoryzację?

Aby włączyć Mobilną Autoryzację musisz posiadać zainstalowaną na telefonie aplikację mobilną Walutomatu w wersji przynajmniej 3.1.11 oraz ustawiony PIN.

Jeżeli nie korzystałeś do tej pory z naszej aplikacji to możesz pobrać ją ze sklepu Google Play (telefony z systemem Android) lub AppStore (telefony z systemem Apple iOS).
Po zainstalowaniu aplikacji zaloguj się w niej na swoje konto w Walutomacie oraz ustaw PIN.

Mobilną Autoryzację możesz włączyć na dwa sposoby.

Sposób 1 – w trakcie wykonywania operacji
Podczas wykonywania operacji, która wymaga podania kodu SMS skorzystaj z opcji “Użyj aplikacji”. Opcja pojawi się pod polem na wpisanie kodu SMS.
Ta metoda jest dostępna tylko jeżeli posiadasz aplikację Walutomatu na jednym urządzeniu. Skorzystaj ze „Sposobu 2” jeżeli używasz naszej aplikacji na dwóch lub więcej urządzeniach.

To wszystko! Powinieneś teraz otrzymać na aplikację powiadomienie o nowej operacji do zatwierdzenia.

Sposób 2 – zmiana ustawień w profilu
Wejdź w Mój Walutomat > Dane osobowe i przejdź do sekcji Metoda Autoryzacji Operacji. Kliknij “Zmień” i wybierz “Mobilna autoryzacja” jako preferowaną metodę autoryzacji. Jeśli posiadasz zainstalowaną aplikację na więcej niż jednym urządzeniu mobilnym, wskaż na którym z nich chcesz otrzymywać powiadomienia o operacjach do zatwierdzenia.

To wszystko! Na twoim urządzeniu mobilnym pojawi się powiadomienie o nowej operacji do zatwierdzenia.