Walutomat nie przyjmuje:

  • wpłat gotówkowych, wykonanych w oddziale banku lub poczty,
  • przelewów natychmiastowych oferowanych przez banki i innych wpłat, które zostały wykonane poprzez pośredników płatności on-line, np. PayU, BlueCash, dotPay itp., Natomiast jedną z metod płatności dostępną w serwisie Walutomat dla wpłat PLN jest wykonanie tzw. szybkiego przelewu (pay-by-link) przez Przelewy24. Szczegóły tutaj.
  • wpłat od osób trzecich (innych, niż właściciel konta w Walutomacie); dane osobowe z przelewu muszą być zgodne z danymi wpisanymi podczas rejestracji w Walutomacie. W tej sytuacji kontaktujemy się z Użytkownikiem poprzez wiadomość e-mail, w której nasz pracownik proponuje założenie nowego konta Użytkownika przez osobę trzecią. W przypadku gdy dane z przelewu są częściowo zgodne, kontaktujemy się z Użytkownikiem mailowo i proponujemy korektę danych wg danych z przelewu.