pl
Strona główna > Pomoc > Jak wpłacić środki do portfela?

Jak wpłacić środki do portfela?

Zaloguj się do Walutomatu, do swojego profilu i przejdź do zakładki Wpłata. Po ustaleniu szczegółów wpłaty (waluty i kwoty) i wybraniu metody płatności “samodzielnie wykonam przelew”, otrzymasz nasze dane do przelewu. Wówczas zaloguj się do swojego banku i zleć przelew. Po zaksięgowaniu przelewu, środki będą widoczne w Twoim Portfelu (Stan portfela).

Aby księgowanie Twojej wpłaty poszło szybko i bez problemów:

  • upewnij się, że dane z przelewu bankowego są zgodne z danymi podanymi podczas rejestracji w Walutomacie,
  • zwróć uwagę, czy wpłacasz środki na odpowiedni numer konta walutowego — mamy kilka rachunków, każdy dla innej waluty,
  • nie zmieniaj tytułu przelewu — jeśli to zrobisz, księgowanie wpłaty w portfelu może się znacznie opóźnić.

Opisany wyżej tradycyjny przelew bankowy jest dostępny dla wszystkich walut oferowanych przez Walutomat.

Klienci posiadający konta złotówkowe w bankach: Alior Bank, ING, Millennium, Pekao SA, Bank Pocztowy, BNP Paribas, BPH, BPS, Citi, Getin, grupa BRE, Idea, Noble, PKO BP, PLUS, Banki spółdzielcze, Santander mogą skorzystać z wpłaty złotówek przez Przelewy24 metodą pay-by-link, zwaną również szybkim przelewem. Szczegóły tutaj.

Inne metody jakie mogą być wskazane przy wykonaniu wpłaty PLN do portfela to:
BLIK, karta, PayPal, Google Pay, Apple Pay oraz limit odnawialny P24Now.

Waluty: PLN, EUR, GBP i USD — można wpłacić kartą płatniczą. Płatność kartą jest dostępna tylko dla zweryfikowanych Użytkowników, którzy mają zaksięgowaną co najmniej jedną wpłatę wykonaną z rachunku bankowego lub szybkim i wygodnym przelewem (pay-by-link). Dla tych walut dostępna jest także metoda Google Pay oraz Apple Pay.

Więcej na temat metod płatności podajemy na stronie metody płatności.