Strona główna > Aplikacja mobilna

Nowa aplikacja Walutomatu

Wypróbuj nową wersję naszej aplikacji.
Twój Walutomat wygląda i działa teraz lepiej 
niż kiedykolwiek. Odświeżyliśmy wygląd, uprościliśmy nawigację, dodaliśmy kilka 
nowych funkcji.

Kiedy będzie dostępna nowa wersja aplikacji?

Opcję aktualizacji do nowej wersji udostępniamy stopniowo kolejnym użytkownikom.

Nie masz jeszcze dostępu do nowej wersji?
Cierpliwości, poinformujemy Cię, kiedy będzie już dostępna.

Co daje Ci aplikacja?

Szybkie logowanie

Loguj się do Walutomatu szybko i bezpiecznie odciskiem palca lub skanem twarzy.

Alerty walutowe prosto na Twój telefon

Jeśli masz naszą aplikację, alert kursowy możemy wysłać Ci nie tylko e-mailem i SMS-em, ale także w formie powiadomienia w telefonie.

Mobilna autoryzacja

Ustaw mobilną autoryzację i potwierdzaj transakcje bez wpisywania kodów SMS.

Wirtualny Portfel, realne korzyści

Aplikacja Walutomatu daje Ci jeszcze łatwiejszy dostęp do Twojego Portfela, gdziekolwiek jesteś.

Czym wyróżnia się nowa aplikacja Walutomatu?

  • wygodna i intuicyjna nawigacja,
  • jeszcze prostsze wpłaty, wymiany i wypłaty,
  • usprawnienia, dzięki którym oszczędzasz czas,
  • bardziej przejrzysty i nowoczesny wygląd.

Nowy wygląd, te same funkcje

W nowej wersji aplikacji możesz korzystać ze wszystkich dotychczasowych funkcji Walutomatu. Twoje dane do logowania, historia operacji, alerty walutowe – wszystko znajdziesz w nowej wersji.

Gwarantujemy Ci także dotychczasowy, najwyższy poziom bezpieczeństwa Twoich pieniędzy.

Sprawdź, co się zmieniło

Nowa nawigacja

Dolne menu i skróty do wymiany, wpłat i przelewów szybko przeniosą Cię do najważniejszych funkcji.

Wygodniejsze zarządzanie profilem

Dzięki ikonie Mój Walutomat łatwo sprawdzisz szczegóły profilu i ustawienia aplikacji.

Łączna wartość Portfela

Na ekranie głównym podajemy nową informację – sumę wszystkich Twoich środków przeliczoną na walutę główną.

Twój układ walut

Możesz zmieniać kolejność walut i dodawać do ulubionych kursy, które są dla Ciebie najważniejsze.

Uproszczony formularz wymiany

Proces wymiany walut jest teraz szybszy i wygodniejszy, z Portfelem jako domyślnym miejscem przelewu.

Różnorodne metody wpłaty

Teraz Twój Portfel jest jedną z metod zapłaty za wymienioną walutę.

Twój Walutomat zawsze
pod ręką

Aktualne
kursy

Zlecenia wymiany

Najlepsze oferty

Lista
odbiorców

Historia transakcji

Szczegóły profilu

Zaplanowane przelewy

Punkty
i zniżki

Podziel się swoją opinią

W nowej aplikacji w kilku miejscach poprosimy Cię o krótką opinię. Napisz nam, co sądzisz o zmianach. Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

FAQ – najczęściej zadawane pytania o nową wersję aplikacji Walutomatu

Czym nowa wersja aplikacji Walutomatu różni się od poprzedniej?

Odświeżyliśmy wygląd, uprościliśmy nawigację, dodaliśmy kilka nowych funkcji, ale najważniejsze usługi pozostają bez zmian.

Kluczowe funkcje znajdziesz na ekranie głównym, ale możesz też skorzystać z wygodnej nawigacji w panelu dolnym. A Mój Walutomat, centrum zarządzania Twoim profilem, znajduje się teraz w prawym górnym rogu ekranu.

Dlaczego nie mam jeszcze nowej aplikacji?

Nowa wersja aplikacji będzie udostępniana stopniowo kolejnym grupom Klientów. Dzięki temu będziemy mogli zebrać opinie użytkowników i wprowadzić niezbędne zmiany, zanim nowa aplikacja trafi do wszystkich.

Czy muszę coś instalować samodzielnie?

Jeśli korzystasz z automatycznych aktualizacji, nowa wersja – kiedy będzie już dostępna – zostanie zainstalowana bez Twojej ingerencji.

Jeśli samodzielnie instalujesz aktualizacje, w sklepach Google Play lub App Store – kiedy nowa wersja będzie już dla Ciebie dostępna – przy ikonie Walutomatu pojawi się opcja „Aktualizuj”.

Czy mogę wrócić do starej wersji po aktualizacji?

Nie, po zainstalowaniu aktualizacji możesz korzystać tylko z nowej wersji aplikacji. Ciągle masz jednak dostęp do wszystkich funkcjonalności z poprzedniej wersji i zyskujesz dostęp do nowych udogodnień.

Co zrobić, jeśli aplikacja nie działa poprawnie po aktualizacji?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, które wyjaśni wszelkie wątpliwości i pomoże Ci rozwiązać ewentualne problemy. Na naszej infolinii połączysz się od razu z jednym z konsultantów, bez pośrednictwa chatbotów.