Waluty Lubią Ruch - a Kursor o tym wie!

15 Wrz 2014

15 września 2014 wystartowała nasza wyszczekana kampania. Zaplanowaliśmy mocne uderzenie w internecie, a w roli głównej wystąpił Kursor – owczarek border collie. Ma za zadanie przekonać nowych użytkowników, że wymiana walut online jest szybka, łatwa i bezpieczna. Wybór tej rasy psa nie był przypadkowy. Owczarki border collie uznane zostały przez psychologa Stanleya Corena za najbardziej inteligentne. A Kursor jest taki jak Walutomat – mądry, przyjazny, zna fajne sztuczki i gwarantuje bezpieczeństwo.

Kampania składa się z 5 filmów. W głównym spocie wyjaśniona została idea wymiany walut online, 3 kolejne skierowane są do poszczególnych grup odbiorców – turystów, kredytobiorców i przedsiębiorców. To przedstawiciele tych 3 grup są głównymi użytkownikami naszego serwisu. Ostatni filmik pokazuje promocję, jaka towarzyszy kampanii – 70% rabatu na prowizję przy realizacji pierwszej transakcji w naszym serwisie. Wszystkie działania skupione są wokół strony www.walutylubiaruch.pl.

W ramach kampanii popularyzowany jest również cykl 11 filmów edukacyjnych pt. Kurs Wymiany – do obejrzenia tutaj na You Tubie .
Przygotowaliśmy także działania CSR, w ramach których przekazaliśmy darowiznę Fundacji Sarigato, organizatorowi ogólnopolskiej akcji www.KarmimyPsiaki.pl. Tam także przekażemy środki z aukcji charytatywnych allegro, na których można będzie licytować przedmioty wykorzystane przez Kursora podczas kręcenia reklamy.

Zobacz także