Vlogerzy dla Walutomatu

02 Paź 2014

Ruszyła nasza kampania wizerunkowa w serwisie YouTube przygotowana wspólnie z agencję BrandTube. Prowadzone działania mają na celu wyjaśnienie zasad funkcjonowania platformy i realizowane są przy współpracy z vlogerami: Krzysztofem Gonciarzem, Jackiem Gadzinowskim.

Zachecamy do obejrzenia produkcji:
1. Jacek Gadzinowski
2. Krzysztof Gonciarz

Każdy z vlogerów biorących udział w kampanii przygotował odcinek dedykowany marce. Kluczowe funkcje serwisu www.walutomat.pl we własny, unikalny sposób zaprezentowali Gonciarz oraz Gadzinowski. Materiały do ich produkcji realizowane były za granicą – „7 walut świata” to podsumowanie podróży Gadzinowskiego z ostatniego roku, obejmujące podróże po 7 różnych krajach, natomiast materiał Gonciarza nagrywany był głównie w Chicago. Vloger wcielił się w nim w rolę znanego internautom przedsiębiorcy. Opowiedział jak wygląda dzisiejszy świat wymiany walut i jak efektywnie wymieniać waluty. „5 sposobów na” przygotują z kolei odcinek poświęcony w całości oszczędzaniu.

Wszystkie odcinki przygotowane zostały w lekki, humorystyczny a tym samym przystępny sposób. Taka strategia komunikacji usługi finansowej to element nowej strategii jaką sukcesywnie wdrażamy i jej poprzednimi elementami była między innymi kampania www.walutylubiaruch.pl, jakiej bohaterem jest border collie o wdzięcznym imieniu KURSOR.

Nie przegapcie!

Zobacz także