Usprawnienie księgowania przelewów z banku Pekao S.A.

17 maja 2010

Witamy,

zakończyliśmy prace mające na celu udoskonalenie systemu księgowania przelewów z banku Pekao S.A. Część Użytkowników zgłaszała problemy polegające na tym, że przelewy dokonywane z tego banku księgowane były na kontach Walutomatu dopiero po kilku godzinach, a nie od razu.

Skonsultowaliśmy się z przedstawicielami banku i wprowadziliśmy rozwiązania, które rozwiązują te trudności. Od teraz Klienci Pekao S.A. mogą mieć pewność, że przelewy do portfela Walutomatu, dokonywane z kont w tym banku, będą księgowane na rachunkach serwisu bez opóźnień.

Przepraszamy za dotychczasowe problemy. Dziękujemy za zgłoszenia, które umożliwiły nam reakcję i udoskonalenie systemu rozliczeń.

Pozdrawiamy
Zespół Walutomatu

Zobacz także