Na czym polega Program Partnerski?

Uczestnicy Programu Partnerskiego promują Walutomat poprzez umieszczenie na swojej stronie WWW odpowiedniego, animowanego banera.

Jeśli odwiedzający stronę kliknie na nasz baner, a następnie w ciągu 30 dni dokona rejestracji w Walutomacie i w dowolnym terminie złoży zlecenie wymiany walut, Uczestnik Programu otrzyma wynagrodzenie 80 zł.

Czy mogę umieścić reklamę w innym miejscu niż strona internetowa?

Niestety nie. Program Partnerski Walutomatu został przewidziany tylko do promocji na stronach internetowych. Pamiętaj, że strona internetowa musi należeć do Ciebie.

Więcej informacji w pomocy: Czy muszę mieć własną stronę internetową? i w Regulaminie Programu Partnerskiego w §9 i §16.

Czy mogę zrobić własny baner reklamowy?

Jeżeli udostępnione materiały reklamowe z jakiegoś względu nie pasują do Twojej strony, warunkowo zezwalamy na samodzielne przygotowanie banerów reklamowych.

Jednak w każdym takim przypadku kreacja musi zostać zaakceptowana przez Pracownika Walutomatu.
Przygotuj materiały i prześlij je do akceptacji Walutomatu. Wskaż w jaki sposób chcesz je umieścić i przyczynę dlaczego je sporządziłeś.

Jak wziąć udział w Programie Partnerskim?

  • Załóż konto w Walutomacie. Potem zarejestruj się w Programie Partnerskim na stronie:
    Walutomat.pl > Mój Walutomat > Program Partnerski: Rejestracja
  • Poczekaj, aż Twoje zgłoszenie i strona WWW zostaną sprawdzone.
  • Wybierz animowany baner na swoją stronę i wygeneruj gotowy kod HTML.
  • Umieść kod HTML na swojej stronie. Wyświetli się wybrany baner.
  • Gotowe!

Do kogo skierowany jest Program Partnerski?

W Programie partnerskim może wziąć udział każdy, kto posiada własną, interesującą stronę WWW i chce na niej reklamować Walutomat.pl

Każda zgłaszana do Programu Partnerskiego strona musi spełniać następujące wymagania:
  • Tematyka strony WWW musi być zgodna z Regulaminem Programu Partnerskiego, polskim prawem, normami obyczajowymi i moralnymi,
  • Uczestnik Programu Partnerskiego musi być właścicielem zgłoszonej strony WWW
  • Strona WWW musi być dostępna w sieci przez cały czas, w celu sprawdzania jej stanu i treści.

Czy muszę mieć własną stronę internetową?

Tak, jest to podstawowy wymóg udziału w Programu Partnerskim. Nie możesz umieścić reklamy Walutomatu na stronie internetowej nie należącej do Ciebie (np na profilu w Facebooku) lub w innych podobnych miejscach. Natomiast dopuszczalne jest umieszczenie reklamy na darmowej platformie do tworzenia blogów (np blogger.com).

Zgłoszenie udziału w Programie Partnerskiego polega m.in. na weryfikacji strony internetowej, która jest weryfikowana przez pracownika Walutomatu.

Szczegółowe wymagania strony internetowej zostały opisane w Regulaminie Programu Partnerskiego w § 9.

Jak wstawić baner na stronę?

Przejdź do strony:
Walutomat.pl > Mój Walutomat > Program partnerski: Nowy baner
Wybierz adres strony WWW, na której chcesz umieścić baner, następnie rodzaj i rozmiar banera. Wciśnij przycisk Dalej.

Na kolejnej stronie wyświetli się kod HTML. Skopiuj go i wklej w odpowiednie miejsce na swojej stronie WWW.

Baner reklamowy powinien zostać zamieszczony w widocznym miejscu Twojej witryny. Baner nie może znajdować się w okienku typu pop-up, pop-down lub innym niestałym i nieintegralnym elemencie strony (m.in. komentarz, post, wypowiedź na forum, czy wpis na blogu)

Na jednej stronie lub podstronie internetowej możesz wstawić jeden baner reklamowy.

Jeżeli posiadasz więcej serwisów (pod różnymi adresami domen), pamiętaj, aby umieszczać na nich osobne banery i wygenerować dla nich osobny kod HTML.

Jak wystawić rachunek?

Rachunek bądź fakturę (w przypadku firm) za najem powierzchni reklamowej należy wystawić wg wzoru zamieszczonego na stronie: Walutomat.pl > Program Partnerski > Regulamin Programu Partnerskiego (załącznik nr 1). Zamieszczony wzór można również pobrać jako dokument Word’a.

Wystawiony rachunek lub fakturę należy podpisać i przesłać pocztą na nasz adres. Nie ma możliwości przesłania rachunku drogą elektroniczną. Po jego otrzymaniu niezwłocznie realizujemy wypłatę zgromadzonych środków.

Do pierwszego rachunku lub faktury musisz dołączyć:
  • jeżeli nie prowadzisz firmy:
    • oświadczenie, że nie jesteś przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej,
    • potwierdzenie rejestracji Uczestnika jako płatnika podatku od towarów i usług (w przypadku podatników VAT czynnych) lub oświadczenie, że Partner nie jest zarejestrowanym podatnikiem VAT czynnym (w przypadku Partnerów zwolnionych z VAT).
  • jeżeli prowadzisz firmę:
    • odpis potwierdzający nadanie numeru KRS lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej
    • odpis decyzji o nadaniu numeru NIP
    • potwierdzenie rejestracji Uczestnika jako płatnika podatku od towarów i usług (w przypadku podatników VAT czynnych) lub oświadczenie, że Partner nie jest zarejestrowanym podatnikiem VAT czynnym (w przypadku Partnerów zwolnionych z VAT),

Kontakt z Biurem Obsługi Klienta

pon. - pt.: 8:00 - 17:00 (w dni robocze)